Assnyggt!

Hihi Cornelia e så duktig!
Designen blev ju grym! Och d känns mycket roligare o blogga om man har en snygg design! ;d

Iaf! Om dagen då!
Jag o Emma vaknade vid 11, men låg kvar till typ halv 12, fick stressa asmycket..
DUKTIGT TJEJOR!
Vi han med bussen som gick kvart i 1 till stallet, och där mockade vi, fyllde höpåsar o så!
Bebi fick Vila idag, men imorgon blire ett hårt pass på volten tror jag! Då ska hon jobba! ;)
Sen hämtade farmor o farfar oss, lämnade en cykel där, så jag slipper gå(a)
Körde oss till emma, där vi satte oss vid datan, heheheh!
Sen gjorde vi oss iordning, mötte Linn i stan..
Gick till kungsan! Men d reeegna asmkt.. så vi satte oss först på donken
Sen typ i ett tält ett tag, men vi pallade int bry oss, d blev mörkt så haha!
vid kvart över 10, så gick vi iaf till tuben åkte till Norsborg där hämtade pappa mig!
Åkte till donken o köpte glass! MUMS!
Nu är jag hemma, ska sitta vid datan!
Imorgon bliiire TheVoice med tjejerna! Seeen galet kul kväll efter!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0