dag (tryck bilder)


bilder från idag på mina bebisar! så jävla sötast, camomill & Pärlan e inte me på nån bild men alla andra är!

red ut med Moa i 1,5 timme! för vi skrittade nästan bara därför tog det lång tid, sen mötte vi några från ågesta och när jag såg biztro va jag bara tvungen att ropa bebis till han!
och Gucci ska dra på gigantiskt hopp rakt upp och bocka damphäst, sen bita på mobilen i stallet. iaf jag och moa hade sjukt kul när vi red, jääävligt mycket skratt.
skolan va också okej idag! imorgon börjar jag klockan halv 12 och har matte, sen idrott sen slutar vi. soft.
IMorgon ska jag träffa sabinee, miss her! och på fredag ska jag fira min lilla kusin som fyllit år, och lördag sova hos retardet I guess..
asså jag får en chok varje gång jag ser min moil, vet ni hur många gånger jag drömt att min mobil har spruckit! hahah fett synd alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0