DANZA! thevoice♥

HEJHEEEJ!!! är hemma från thevoice nu, det var fan grymt! fan vad jag har dansat!  stog typ längst fram och dansade med asmånga hela tiden sen gick vi ut till typ donken och så vila lite sen tebax och dansa som fan!
Var där med Ingrid Sandra, träffade ingrids kompisar så va Alice med oss och så var jag med Fabian och typ hans asgölliga kompisar! woopwoooop!
seriöst sitter typ och dansar på stolen för när jag börjar kan jag inte sluta hahah! Och det var en skitliten kille som börja dansa med mig asgullig! jag typ dog!  åkte hem med tåget och nör jag gick av så såg jag hilding frippe johanna och minna och minna som är som hon är sprang och kastade sig över mig och så låg vi på det jätterena golvet där och kramaades.. haha min flickvän<3 /HAPPYCORNELIAAA
typ längst bak ifrån ;)

Kommentarer
Postat av: © sarastille

Nu har jag dragit en vinnare av DagensBlogg, kika in och se efter om det var du som vann eller anmäl dig till nya DagensBlogg :) kram sara



http://saramagdalena.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-anmal-er-har-1.html#comment

2011-08-21 @ 10:28:02
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0