fööölåt

herregud.. förlåt för min kassa uppdatering!
Men aa jag Linn Emma o Anna va iaf på The Voice i går!
D va heelt ok :) asså d va såå otroligt coolt o höra Chris Medina live! Grrryyym är han!
Haha jag o anna sprang från donken till scenen, och jag var tvungen o ta av mig skorna (a) hehehe
Så aa där sprang jag med strumpor genom kungsan! Smart Chey 123..
Sen åkte vi hem till emma, vi mötte ngra personer på vägen, o aa så kom d ngra dit o så :)
Treeevligt!
Men tycker riktigt synd om våran kompis som inte alls mådde bra :/ hoppas hon blir bättre!
aa, men vi va typ inne umgicks, o massa! Grym sista natt på lovet!!!
Jag o Frida gick några nattpromenader, d va riiktigt mysigt!
ja igår!
Chris Medina<3
/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0