HAHA kvällen igår!

HAHAHAHAHAH har aaaaaaldrig skrattat så mkt!
.
men aa iaf, jag o Emma tog en promenad så mötte vi upp Sandra vi bron. Gick broarna runt! myyysig.
Sen när vi kom hem så ringde sandra till sin kompis o vi tog min moppe till Donken, där va Elias,Felix,Rasmus o Senja också.. så vi tog ngt o dricka,hehe! Och när vi skulle hem till sandra igen håller vi på att bli påkörda av 2 bussar!SMARTA, sandra håller på att köra in i en kontainer och en stor sån där skylthållare! HAHA
.
Men iaf när vi kommer hem, så ska jag ställa in moppen i förådet..... 
Och jag gjorde som jag sett min pappa göra, gasa in den! men d är d att jag hehe tog i kanske lite för hårt....
Så den gasar upp för kanten, sen ställer den sig på bakbenet.. och jag får värsta chocken och gasar ÄNNU mer!
Asså HAHA... kanske inte jättesmart chey lixom... Medans Sandra o Emma står o asgarvar! HAHA
Men iaf, kvällen slutade bra!
.
Nu ska jag duscha och sen möta Sandra o åka till ponnyn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0