hej

gick och la mig typ 12 igår, men såklart ska massa börja smsa när jag försöker sova, så jag smsa i en timme typ sen somnade jag.. hade larm på 5, men jag brukar alltid somna om i alla znoos (eller vad det heter!) men idag blev jag helt vaken och kunde inte somna igen! så sminka fixa mig och nu är jag klar så kan sitta här tills jag ska till bussen.
inte så kul men vad gör maaaaaaaaan när man inte är ett dugg trött när man bara sovit i 4 timmar? det är nått fel på mig jag kommer att bli hjärndöd.
sen ikväll ska jag... hm.. det är tisdag, jag har inget planerat. men jag måste fixa en ledighetsansökan btw. TURKIET 5-9 september! det e typ om 2 veckor. :O
åhh jag är fett trött mitt huvud gör ont! åhh orkar inte måste man gå till skolaaaaaaaaaaan!! jag ska söka jobb istället!! jag  är för långsam så hinner typ inte göra nånting i mitt liv när jag går i skolan.. att komma hem tar en timme för att jag är så långsam, att byta om innan stallet tar 1 timme, att äta tar en halvtimme, att mocka tar en timme att borsta tar en timme att rida tar en time att borsta efteråt och göra mat tar en timme, att dusha och byta om tar en timme, och vad är klockan då? JO typ tio, halv 11. men jag ska kämpa för att bli snabbare. jag får anlita en hästskötare i guess.
skoja blablabla........... åh orkar inte jag dör nu kommer falla ihop på golvet. jag måste träffa vänner annars kommer jag avlida sakta men säkert. hejhej kom hit!
CIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAO / IM NOT GLAD CORRE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0