hello

min dag, skola tidigt. frisörteknink hela dagen, mitt hår blev tvättad och hela lektionen var sjukt långtråkig. sen svenska tills 3, mycket roligare faktist! sen träffa oskar johannes hilding så då blev jag glad iallafall. åkte till tc där mötte jag Ingrid och Sandra. vi gick till donken och satte oss och pratade och vi orkade inte röra på oss så där satt vi ganska länge. pratade om lite massa grejer. hehe. sen så blev vi lite osams, elelr man kan inte kalla det så.. men aja jag och sandra har lite problem.. haha. sen åkte jag til prinsessan och tog en promenad med henne och Nisse. Nisse höll på att bli överkörd för han försvann, sen börja Gucci stegra för att hon blev rädd då höll han på att bli mos.
några bilder, Man måste ha reflexer så man inte blir överkörd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0