Kör på bah direkt, DAGENS RIDPASS!

Heei på er!
Kör igång direkt o så, orkar inte skriva värsta presentationen, hehe.
Men idag åkte jag och Corre ut vid 12 till Tjejan, som förövrigt e min foderponny!
Mockade och fixade innan jag tog in henne..
Okej, jag tror ni fattar typ!
Men iaf, Hoppade på gräsbanan idag!
Påvägen dit var hon lika jobbig som vanlig, men vi kämpar på iaf!
Framridningen kändes bra, hon har redan blivigt mkt mer stabil sen hon kom!
Jag hoppade fram och hon äälskar verkligen att hoppa!
Pigg o glad blir hon!
Hon lyssnade väldigt bra på hjälper, men har liite svårt att hålla tillbaka galoppen!

Haha oj vilket inlägg.. Men bjuder på bilder från dagen!
WoopWoop höga hinder o sådär! ;)
min prinsessa!
Avslutar med en bild från när vi hämtat henne!
/ S

Kommentarer
Postat av: Olivia

Hej!

I vilket stall står hon i? =)

2011-08-16 @ 23:00:14
URL: http://ponnyhopparen.webblogg.se/
Postat av: Cornelia

Lust att berätta om Tjejan och hur du hittade henne?

:)

Rider du fortfarande på Ågesta? isåfall vilken grup?

2011-08-21 @ 21:38:10
URL: http://cornelial.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0