min dag

har blivit besatt av den här låten, ju mer man lyssnar destå bättre blir den!
tja! börja skolan klockan 13.25, malin sa att vi börja kvart i ett så jag kuta till tåget för missa bussen sen satt jag och väntade på henne i typ en halvtimme, och nej, vi hade inte ens börjat! efteråt typ vart det jobbigt för vi skullöe åka moppe men jag skulle göra en grej och envis som man är så blev det såklart att vi gjorde det jag ville haha!
men gick lite i centrum sen missa malin tåget så vi åkte till älvsjö satt på stationen och det var en spya där sen kom två asfula killar och gick typ i den och jag höll på att dö av garv, dom kolla på mig fett konstigt och jag va elak för dom fatta att jag skratta åt dom men aja.. sen åkte vi hem och jag gick av i stuvsta sen GICK jag hem. jobbigt värre!
hema typ åt jag sen så kom mamma så åkte till stallet, gick ut men Nisse och Gucci, det var asmysigt kunde ta Gucci i vanligt grimskaft och hon va ändå fett snäll! helt sjukt hur duktiga dom var. sprang lite med dom ochkså och såklart lyckas jag tappa min mobil så måste springa tillbaka och leta, men hittade den! höll typ på att ge upp... haha fett synd alltså! det var skitmycket mygggor och det kliar överallt!gick väl iallafall i 45 minuter. min bästa Gurra och Nisse, skitduktiga! vi var typ boombade med reflexer också för det va ganska mörkt. ska f1 lätt gå ut och gå oftare nu när Gucci har blivit så snäll! jag älskar henne så sjukt mycket det finns inga ord, jag är så jävla glad att jag köpte henne<3
/CORNELIA
kolla hur finast hon är, och hennes underbara personlighet! och att hon LITAR på mig, det är helt sjukt. när hon blir rädd går hon jättenära bakom mig och hon gör allt jag ber henne om även om hon tycker det är läskigt, och det går inte att tvinga henne till nått, bara övertala och övertyga! och att hon verkligen aldrig ens trotsar fast hon har varit värsta problemhästen som inte ens kunde ridas ut på. världens bästa ponny<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0