min dag

hejhejjjjj!
Imorse kutade jag till tåget, fick kuta bak till sista vagnen när tåget stanna, och där satt sofi, sen följde jag med till Tjejan. hjälpte henne i stallet och fotade och byggde hinder när hon red/hoppade!
Fick åka med hem, och sen åt jag och sen åkte jag till stallet. Moa hjälpte mig att mocka min box, medans jag borstade och tog ur 1000 karborrar ur guccis lugg.. tänkte nästan klippa av den, men dom gick ganska lätt ur när jag fick in tekniken.. ;)
Sen red jag ut en liten bit, skrittade ganska långt sen travade jag ganska långt, stannade och kollade om hon var anfådd, men det var hon inte ett dugg, så jag fortsätte att trava en bit till innan jag saktade av och vände hem. sen tog jag några meter i galopp, men det tyckte hon var sjukt jobbigt..
jag och gurra igår<3

Kommentarer
Postat av: Sigmundkaroline

Nice security code. Does it work?

2011-12-02 @ 08:41:55
URL: http://sigmundkaroline.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0