psykhuset

okej hej. skola hela dagen, btw min klass heter hvfri11 najsigt, hem somnade och dog. åkte till stallet sen typ red jag barbacka i ridhuset det va fett jobbigt.. men det gick väll bra. ska snart sova. ush jag hatar att gå i skolan jag får fan alltid sömnbrist man måste fan få ha sitt (i mitt fall just nu obefintliga) liv. man kan lixom inte somna klockan 10 som man typ ska göra för att få sova 8 timmar. fyfan. nej nu ska jag sova! bara därför. blä på skolan, fast de e ju kul när man är där men efter mår jag så piss och mitt huvud och axlar gör så ont att jag inte ens kan tänka. och sen får jag sömnbrist. hmmm. ljust liv. yey.

bara för att jag tänker på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0