regn..

hello, jag har haft en fett ovärd dag idag! typ låg i sängen, moa ringde och väckte, jag städade asmycket, sen kom moa och hennes mamma och hämta mig, vi åkte till stallet red ut, mötte emma på vägen så vi 3 red och Gucci var så jävla duktig som vanligt. skitsnäll, fick lite damp bara när vi skulle galloppera hon tycker att det är så kul! det gick bra att gå hem igen inget bråk att hon vill tillbaka till gammla stallet, så det är skitskönt! det regnade hela tiden.. vi red ganska mkt galopp så Gucci vart lite trött. sen körde vi hem moa, jag ducsha mamam köpte mat sen åt jag och nu sitter jag här. ganska ovärd dag, menmen, kan ju vara skönt att ha lite chill dagar ibland då man bara gör det man måste och skiter i allt annat. snart blir det soffan och chips! yummy! ska bara chatta lite mer först ;) // corre
I (¯`v´¯) U

älskling♥♥♥ & mitt shnygga spö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0