retarddagar<3

cacha bloggiiish! igår åktre jag till matilda typ 5, va med hon ellen och johanna. sen så spelade vi grodspel resten av kvällen.. och gick till indriern för att hyra film, han hade lite problem med att stava och jag fick skrattanfall.. fick sjukt dåligt samvete och jag till och med blundade för att inte skratta men råkade se och dog. dog.dog. den historien finns på facebook. kolla på filmen 'winter bones' den sög.
Sen idag gick vi upp 3, åt lunch och drog in till plattan för att möta upp tja det är JENS här. och så köpte vi våra nrj tickets! yey. vi kolla i affärer och så också! Jag köpte en vit spets kjol som jag tycker är jättefin och så köpte jag ett ormskinnslinne men det kosta fucking 400 kronor så jag måste nog lämmna tillbaka det.
Just nu sitter jag med hårfärg i håret!! och lyssnar på bep! resultaten får ni se sen, färgar det lite rödbrunt! hoppas bara att jag inte blir ginger ;$
XOXOXO CORNELIA
jag & mitt retard matilda.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0