shuulululuu!

Första skoldagen idag lixåååm, Realgymnasiet..
D va helt ok, men lite konstigt haha.. man fick int ha skor inne... ;o
Iaf.. jag ska väl se vad jag tycker o så, vet inte om jag vil gå vanlig lije istället!
Men efter åkte jag till bebi, hon har fått en liten inflamation runt ögat.. så tog d lungt o gick ut o gick idag bara!
Men imorgon ska jag riida på volten om vädret tillåter! ;)
Nu ska jag hämta moppen i förådet, sen åka till Ågesta på US-möte ;d
woopwoop TaggaTagga!
Sen hem o möta min älskliiing Emma! <3
Diiigga bilden, SAKNA italien<3

Kommentarer
Postat av: Fanny

Kan du inte nån gång lägga upp en video på när du rider Tjejan, kanske när ni hoppar elr något, skulle vara kul för du är så himla duktig ! :)

2011-08-22 @ 17:48:25
URL: http://fannnzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0