skolaa idag ;/

det var skola idag ju... gick upp fett tidigt och dampade på mina fula kläder och hår. sen visste jag inte när bussen gick såp kolla i mobben så satt jag och väntade, bussen va skitfull och min väska fasna i dörren! mötte malin i huddinge sen gick vi in bland folkmassan där va josefin, så va vi där lite sen mötte vi upp johanna. sen hade vi samling och så, sen babbla lärarna, som pratar skitlångsamt och säger om allt hela tiden.. Efteråt var det upprop och så och vi va tvungna att presentera oss och så. bara tjejer i klassen.. men det e ju frisör inriktning så inte så konstigt! det blir ändå lite skönt.. finns tusen killar i resten av skolan iaf. sen skulle jag vara kvar och ha samtal med en tjej som heter sara, så jag åt med henne och hennes kompis sen hade vi samtals grej och sen så åkte jag hem med bussen.
kom typ hem och la mig i sängen och dog. har nu käkat flingor och äpple och ska sätta på film så att jag kan lägga mig och sova tills klockan 5, för då ska jag till stallet! längtar efter Gucci, ♥
mysigt igår<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0