someday one day

NÄR Jag kom hem va ingen hemma men dörren va öppen! så jävla äckligt. har gått runt med telefon och kollat igenom övervåningen men jag vågar inte gå dit ner... blä. asrädd.
skolan suger. Fast hallå LYSSNA PÅ DE HÄR jag är BÄST i klassen på matte jag fick 32 av 55!!!! på diagnosen! ascoolt ju! ni förstår att det inte är så hög nivå på duktiga pluggisar i vår klass.. hehe. typ alla fick runt 10 men jag fick mer än hälften rätt!! yey!!
sen på engelskan skulle vi ha engelska dialog om helgen, jag blev med frida och det var ju bra för hon är typ perfekt att prata med! jag berättade om min traumatiska söndag. haha. ni som vill veta vad som hände, send me a message!
känns så jävla värdelöst att göra nothing efter skolan och åka hem bara! ähh fyfan! ska försöka att inte göra de, men måst etill gucci också.. ledig på måndagar fredagar iallafall.. hehe.
längtar till turkii.
/// R ÄDD CORNELIIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0