ulrik du är bäst<3

sitting on the toilet untz untz. skojja.
jag lyssnar på Ulrik. seriöst jag gråter. han är så sjukt jävla äckligt vidrigt bra. fyfan i'm in love. ULRIK! hallå.
åhhhhhhhh asså jag dör fyfan vad han är bäst :'( förlåt justin att jag dissar dig men.. seriöst ulle är bättre.
asså jag orka inte min dag är cp cp cp jätteäckligt cp. har inte gjort nått! pinsammt ju.
men imorgon ska jag vara med Sandris! och vi ska lösa en liten "konflikt" vi har. vi har riktigt jävla stora problem alltså... riktigt jävla I-lands problem.
aja nu ska jag stänga av datan har suttit här skit pinsamt länge.
xoxo corre

Kommentarer
Postat av: Fanny

Cornelia: Inte vad jag vet, xD Han var nog bara rund efter sommarbetet ! ;) Jääättefiin header verkligen, är såå avis x))

2011-08-29 @ 21:39:48
URL: http://fannnzy.blogg.se/
Postat av: Matilda

aww tack älsklingretard! <3

2011-08-29 @ 22:24:21
URL: http://messen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0