vild uteritt! :D

varit ute på galen barbackaritt med Moa idag. Gurra har aldrig bockat så mycket, hela galoppen var det bara bocksprång.. barbacka.. hmm.. najs. men jag satt kvar eftersom jag klamrar mig fast i manen! alla har fått nya smeknamn, jag=c(k)urt, moa=(vi kom inte på nått namn på m som va tillräckligt fult.) Gucci= Gurra, Waterloo= Walle.
två galna ponnys som galopperar fortfort med ryttare som skrattar och håller på att ramla av. Gucci älskar att vara ute och busrida och barbacka är ju så mycket skönare för ryggen så hon blir ju mycket rörligare (&busigare!) men ärligt talat jag älskar att rida ut barbacka.

Känslan när man håller på att ramla av för att man skrattar så mycket.
apgammal bild på mig och mois<3 och biztro :'(
//CORRE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0