AAAAAAAAAAAAAAAAJ .

Idag vare gaaanska chill i skolan, men aa vi hade matteprov. INTE kul ngnstans!
-
Men aa man är ju smart och har smarta vänner, så d gick ju faktiskt ganska bra kändes d som!
Sen har jag haft asont i min fot hela dagen, och d har jag haft ganska länge.
Pappa ska boka tid hos läkaren hehe känns som att jag är där asofta!-
.
Imrogn efte skolan så ska jag kanske möta pappa och åka till stan och handla!
Måste skaffa mig en ny jacka och en asfin tjocktröja känner jag!
myyys ju!
.
Sen äre ju KMfinal på lördag, på min fina Romeo!
D ska bli askul, och d e första gången jag rider LA.. hehe får se hur d går!
men jag bloggaaar snart!
Puuuusss
Saknar mitt hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0