bonjour

hejhej!!
imorse typ red jag ut en bit med malin sen själv! Gucci va pigg och duktig!
sen hem ducha äta och sen va jag med rebecka! vi gick typ aaaaslångt så vi blev aströtta.
sen träffa jag niklas oskar robin hilding och va hos niklas tills typ nu. liggit och trängts i soffa med dom hela kvällen! det va mys men  jag luktar lökig man just nu..
Imorgon ska jag jobba på dagen och på kvällen blir det hoppträning för jenny!! wihoo!!
sen på torsdag kommer rebecka och hennes kusin och rider lite på Gurra, sen blir det hockey & bio med bästaste Moa!! ♥
/cornelia who smells like a man

taggad ponnieeee för uteritt <3

lagom lök

2 bilder på mig och älskling, den ena är typ 2 månader gammal och den andra är igår! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0