D <3

jag orkar inte sova lysnsnar ihjäl mig på drake♥.. heeeeeeelt beroende kan inte sluta.
åh önskar att jag haade haft bara en bärbar data då hade jag inte kunnat fasna på den här bigga datan 24/7..
btw såhär .. jag ritar på alla mina pengar mustacher och ögonbryn. fy 17 vad pinsamt det kommer vara när jag ska betala..
men städade mitt rum nyss HITATDE 1700 KRONORRRRRRR i en låda. AWESOMEEEEE vart asglad så nu kan jag inte sova ;)
men jag bryr mig inte kommer kriga till toa och borsta tänderna sen kriga vidare till sängen snart annars komemr jag somna här och det kommer vara fett oskööönt.
kan intresse klubben anteckna det här?
jag ska kanskeeeeeeeeee åka till hollister imorrrrrnn!! & på torsdag också <3
har nada smink på dendär bilden, bara lösögonfransar :O rätt coolt att ett par lösögonfransar gör en så jävla stor skillnad :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0