like it

missa bussen imorse, så tog en annan bus sen så fick jag gå ännu längre iallafall -.- kom försent men jag palla inte gå in till matten för läraren är så jävla jobbig..  sen så va jag i skolan och hade halvgrupps no det e najs fast läraren har damp. men man har bara halv lektion så sen satt vi och åt goooodis i cafet typ allihopa!  och det ghar kommit en ny tjej till klassen som heter malin!
sen sååå kom mamma och hämta mig låångt efter jag slutat men jag och räkan satt på en bänk och städarna va överallt och vi va typ själva där! vi slutade typ kvart över 4. Men jag och mamma åkte och köpte mat till min häääst och sen åkte jag till stallet men kom dit sent som fan så hann inte rida något.. men ska rida ordentligt imiorgon :)
vi får se om vi ska tävla på ågesta, dom har ju sagt att ringormen inte smittas om vi inte tar på massa saker :D
gamal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0