lite uppdatering

på lördag ska jag tävla dressyr. tävlade i söndags ld felfritt + lc med 1 fel.
idag var en bra dag i skolan, jag har pratat och ärligt talad blivit hyffsat mycket haffad. vi hade chill lektioner och mitt humör var bra.
jag har insett att jag inte är så ful som jag faktist tror att jag är och har fått bättre självförtroende. hittade alla som där svartvita bilderna bland mina webbkamra bilder och det är ju jag på dom fast jag tänkte inte på det?
jag hade största ångesten typ helgen & veckan.. över fler olika saker. men en grej som jag inte kan skriva här för jag vet inte vilka som läser.. hehe.
den där låten är bäst, hittade den såklart av minna.
om någon som läser det här vill träffa mig för att ni är min kompis så kan ni väll smsaaa för jag har aldrig något att göra (bara vara med mina bebis 97or)
ointressant kanske slutar blogga men bara om sofie lovar att fortsätta själv!!..
PUSS O HEJ / CORNELIA

Kommentarer
Postat av: matildaa

Sluta inte! :)

2011-11-10 @ 19:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0