mine night

åh jag fryser, satt och värmde hämnderna på max mage fett länge det var varmt och skönt nu är jag kall igeeen... jag och moa failade ikväll. köpte grejer av felix och hans friens´ds som e mina friends ocksåååå najs att träffa dom! och busade runt. vi blev förföljda av 4 kineser och det var sjukt läskigt trodde jag skulle DÖ! men vi vände och sprang iväg och gömde oss för dom. Vi missade såklart bion och moa och jag dampade på varanda. sen tebax till stuvsta och vamed max viktor och krilleee. BTW TAPPA MIN MOBIL FÖR MAX KITTLADE MIG OCH DÅ FICK DEN EN TILL SPRICKA!!! RÖV!!
Imorse jag och moa red ut barbacka och lekte cowboys!! barbacka och gucci höll på att kasta av mig hela tiden så jag vart fett arg och moa ghálopppera ivääg. buspolleeeeeen.
byebyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee /cornelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0