my day,

hejsaaan alla fans!
idag hade jag idrotts prov klockan halv 10, sen så var både engelska och so lärarna sjuka så jag slutade efter provet! jag somnade igår när jag pluggade, så pluggade kanske en kvart... men jag har någon dold talang och lyckas typ alltid få godkänt även om jag bara hittar på något helt själv för jag inte plugat innan!

Iallafall, jag och rebecka är i samma grupp så vi åkte in till stan och tog en sväng på hollister, bikbok & hm. Jag köpte 3 tröjor. en myyströja med knappar och lurvig luva som igentligen kostade 800 men grym som man är blidde den min för 379 kroonor! sedan ett linne som kostat 360 blev mitt för 189 kronor och en långärmad typ genomskinnlig mörkblå ursnygg tröja blev min för 380 spänn! skit nöjd över vad jag köpte och jag har hittat en jacka som jag ska få av mamma när hon har fått sin lön!

skulle träffat tesseee och några fler, men mamma sa att hon skulle köra mig till stallet fast sen gjorde hon inte det så det gick inte.. Och imorgon ska jag bada med klassen sen hoppträning på kvällen.. Ush jag vill inte bada framför alla.. fast jag vill gärna kolla in dom andra hahahah.  alltså går man i idrottsklass ska man väl räkna med biffar där? eller? och vi måste typ dyka och sånt men min bikini kommer knöla sig och åka av och jag har ingen annan och det gick inte att köpa bikinis någonstans!!

Nu ska jag ner och hhämta en handuk tills imorgon... och äta .. och hämta min älskade mobil som är kladdig så den ska bada!! låg tillsammans med plopp i fickan.. naaaaaaaaaajs.
jag typ 20 minuter efter att jag vaknade.. tröööött. btw. no kajaaaal för första gången på 20 år typ!!
världens sötasrte räka <33
plugga muskler & skelett delar. undra om jag fick några rätt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0