svararrrrrr

Svar: Nej d är inte min egna ponny.. Önskar absolut att d va så!
Men d är en av ridskoleponnyerna som jag red nästan hela tiden under 1 års tid, kanske längre..
Jag Startade väääldigt många tävlingar på henne, hennes första Lokala bland annat!
Jag hade henne i KM final hoppning och kom 2a♥
Hade henne på KM fälltävlan och kom 3a♥
Plus har haft henne på två hoppläger på sommaren!
.
Så jag har gått igenom välidgt mycket med denna ponny, hade henne förra året på KM fälttävlan..
Då kom vi knappast igenom dressyrbanan, vägrade ut oss på hoppningen!
Men jag ville så gärna ha revansch! och d fick jag ju iår!
.
Det har inte hänt något speciellt, bara d att jag har gått upp på Storhäst, och då rider jag ju henne inte längre..
Så min högsta önskan någonsin är att få rida henne igen!
Känna den underbara känslan bara hon ger mig!
Det skulle vara så jävla underbart!
Så alla dem bästa och finaste minnerna är med henne,
Hon är den absolut Bästa ponnyn på ågesta!
Kommer alltid att vara d.<3
Min stjärna, alltid nummer1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0