tråååkigt

Är du kär just nu? - kär kan man inte kalla d
Har du någon kille just nu?- noope
Har du dumpat någon?- Jaao
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? – va nej ? eller asså fattar inte
Vem kramade du senast?- Emmaaaaa
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? – Absolut.. Inte

SKOLA:
Är du duktig i skolan? - HAHA dagens skämt
Har du bra betyg? – nej jag hade 175
Har du fått ett bra resultat på ett prov? -  Självklart.. Eller=
Sköter du dej i skolan? -  Självfallet
Har du tuggat tuggummi under skoltid? – aaalways
Haft mobilen på lektionstid? - Absolut
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? – Nooope

FAMILJ:
Du bor tillsammans med dina föräldrar? - Jaaaaooopp
Trivs hemma? – aarå
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? – nope
Har skrikit och slagit din mamma? – skrikit aa. slagit nej?
Vem betyder mest för dej i din familj? – Alla betyder mest på olika sätt
kommer du älska din familj oavsett vad som händer? – ehm aa?

VÄNNER:
Du har vänner? – Nej asså jag e mobbad. Men jaa jag har vänner
Du brukar vara med? -  Mina närmaste 
Vem/vilka var du med sist? – Emma
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - Hahah jaa men självklaart
Är det okej att ha kill-kompisar? - Jaa?
Har du pussat någon av dina kompisar? - aaa
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? – Neever
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? – njaaae

FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag? - - alltid
Putar med läpparna på kort? - Jaa.. typ hela tiden utan att jag tänker på d
Tar kort på dina bröst? – Ehhhm nej?
Använder foundation på läpparna? - ibland
Super dej packad varje helg? - noope
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? – plattar oftast
Ditt hår e knallblont? - både blondt och brunett

ALKOHOL:
Har druckit alkohol? – jaaa
När drack du alkohol senast? - fredagen på höstlovet
Vem bjöd dej på alkohol? -
Vad var det för sorts alkohol? – cider o sååånt där duvet.
Brukar du dricka alkohol? – häänder ibland o sådär
Har du druckit öl? – ja usch
Tycker du om öl? - Asså en öl jag smakat va Gaanska god

KRIMINELLT:
Är det okej att vara kriminell? – nejje
Vill du bli kriminell? –  haha neej?
Vad är inte okej med att vara kriminell? allllt ellr?
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - HAHA neej
Har du suttit i fängelset? - Hela livet. nej men nej d har jag inte
Vill du hamna i fängelset? – Min högsta dröm.

DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? – aarå
När grät du senast? – förut
När grät du senast över en kille som du varit kär i? Längesen.
Vem bråkade du senast med? – veeeneee
Hur mår du psykiskt? – bra  antar jag 
Har du funderat på att skada dig själv på senaste? – nej fy nej
När skrattade du senast? – Idag♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0