bara för att jag måste visa hur mkt jag hatar han.

visste ni att... jag börjar gråta bara jag hör Utøya eller breivik. jag vet inte varför men nr det hände tog det jävligt hårt på mig. kände ingen som var där, däremot har jag vänner som kände flera som blev ihjälskjutna där....
var på semester med familjen och hade inte mycket att göra, sen fick jag reda på det där, grät skit mycket. hade ju asmycket tid att tänka och mådde skit dåligt ganska länge.. en dag satt vi på resturang och såg bilder på flera av dm som var där och började stor böla... har inte tänkt på det mycket alls sen dess, men sist jag var på landet hade morfar målat och lagt penslarna på en gammal tidning.. vilken sida var inte uppslagen då? jo såklart breivik. fyfan vad illa jag mådde höll på att spy. grät och var arg som 17. om jag hatar någon så är det breivik. och jag har gjort det från första gången jag fick höra om det och när det kom bilder i tidningarna trodde jag att jag skulle dö för jag hatar han så jävvla mycket. äckliga äckel hatar hatar hatar. jag hatar INGEN annan än han på hela jorden. INGEN.
fyfan kan inte rå för hur det känns i mig allt typ åker runt och det skär i min mage av hat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0