day in bilders?

mattelektion som jag typ glömde bort så kom försent med petra.. haha. jag skriver alltid på mina händer.. meheheheh <3
Jag och petra var med i en tävling på skolan där man skulle göra en pumpa! alla var så jävla bra och gjorde typ manga grejer men vi gjorde en vanlig pumpa hahahaha. så pinsamt... det var svinkallt
efter skolan va jag kvar och plugga med freeedrik och emil.. renen och gubben. sen åkte jag hem till emma ett tag och då höll jag i henens fogel. haha så ful bild hahahaha jag va fan asrädd.
Sen till stallet och red min busponni i ridhuset tills typ 8. va i stalelt från halv sex typ. jag är aslångsamm. jar lalla runt troor jag.
Nu ska jag typ sova eller.. Börjar halv 1 imorgon :D men har redovisning så pinsamt jag dör. lyssnar såklart på en av mina älskaaade musikmänniskor haha. wiz kalifa faaaktist <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0