färga håret igååår.

Asså jag börjar 12.40! SÅ CHIIIIIIILLL. bara det att jag har inget att göra nu.. och mina ögonfransar e jätte konstiga ;/ fick paket på posten igår med asbra saker, ska visa det med längre ner!

Dagens humör: trött och träningsvääärk
Dagens frisyr: kaos
Dagens klädsel: ljusa jeans, svart linne med pussmunnar, svart glans jacka + skinnjacka & halsduuk
Dagens borde: äta lite frukost! OCH skaffa lite vänner i klassen!
Dagens planer: skola, skolfoto, träffa någon?, & stallet..
Dagens vill ha: längre ögonfransar, finare kropp, smalare haka eller vad man säger, & bättre självförtroende
Dagens längtan: E♥... hehe
Dagens beroende: dölja färgen i pannan
Dagens tråkigaste: att jag gick upp så tidigt
Dagens irritation: fetton som inte fattar att dom är feta
Dagens bästa: att jag går i klassen med jordens snyggaste killar
Dagens låt: rihanna i found love ♥





jackaan, som får äran att pryda min vackra *host* kropp i höst fick inte till nån bättre bild dTYVÄÄR
Nej nu ska jag gå och äta frukost, sen så vill jag förfan till skolan mina gon dör ju varje dag så mumsiga killar haha. & juste vi har skolfoto idag! åh vill ha det hemma på väggen så slipper jag stirra i skolan *skämtaaaar*
PUSS HEJDÅ,
<3

Kommentarer
Postat av: Team Nyrk!

Hejsan, jätte trevlig blogg! :)

Kom gärna in till den nya hästbloggen, TEAMNYRK!

Två hästgalna & deras storhästar, hoppning & dressyr! Byta bildlänk elr bloglovin?:)



Kramar F&V på TeamNyrk!

2011-10-06 @ 14:24:34
URL: http://temnyrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0