Fullt upp hela dagen!

Tja!
Vaknade 10 i 11 idag.... Möte 11! Bra jobbat Sofie! Iallafall kom lite sent o dem hade satt igång! D höll på väljare länge, d e mycket att planera nu! Men grymma som vi e klarar vi d;)

Sen vid 2 gick jag o Anna till Farsta, fett grymma tjejer som gick!
Vi gick direkt till Wayne's och tog en fika, myyysigt som fan! Och fan va jag har saknat dig hjärtat! Satt där i typ 1 timme o en kvart, sen kom emma och vi gick och köpte toning till henne, sen köpte jag en nagelfil och en ögonbryns penna!

Matvrak som man e, gick vi förbi donken o köpte varsin cheese!

Nu sitter jag på pendeln till min plutt! Bloggar när jag kommer hem!
Puss!<3


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Skulle inte ni kunna lägga ut bilder på alla ridsaker du har och vad du tycker om dom. Typ hjälm,riväst,ridbyxor, speciella ridtröjor och ridskor/stövlar.

Sen kanske du kan lägga upp vad du har till hästen oxå? :D <3

2011-10-23 @ 18:26:49
URL: http://cornelial.wordpress.com
Postat av: Emma V

coooooolaaaaaaaa..

2011-10-23 @ 19:50:36
URL: http://emmavikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0