glöm inte frågestunden vi svarar på aalllllllt , puss sofiiiiee <3

har typ legat och sovit i soffan ett tag. nu lyssnar jag på The Fray ♥♥ har sjukt ont i huvudet idag med... så tror jag ska äta duscha och sen sova.. ska kolla med mamma att det är okej att hon kan ta hand om Gucci bara..
skolan va aschill idag iallafall. först idrott men jag var inte med eftersom jag hade så ont i huvudet. sen typ engelska, men jag vägrade redovisa så jag slippte det!
sen historia, läraren är verkligen HELT underbar! typ prata sjöng och man behöver bara sitta och lyssna typ.. har bilder på robin hood typ som vi ska säja nån ordning typ. aschill. men dött huvud och bajs. sen hem och ush jag dör vad synd det är om mej.
//Corrrre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0