HÄRMAR SOFI ÄLSKLING <3

ALLMÄNT

Hur lång är du ?
168,2 
Vad vill du bli när du bli stor?
rik
Vad pluggar du ?
huddinge gymnasiet, sam beteende idrott
Har du långt hår ?
neeej, men det duger som det är
Vilken hårfärg har du ?
igentligen typ mörkt blond, nu typ grön brun rött
Sminkar du dig ?
ja alltid alltid
Vad har du för färg på dina underkläder just nu ?
jävla leopard och knallrosa.. haha
Har du kysst någon idag ?
hehe

FAMILJ:
Bor dina föräldrar ihop ?
nee
Vem är bäst, mamma eller pappa ?
jag älskar båda lika mycket, men pappa är lite mer den jag lyssnar på..
Hur många syskon har du ?
1 bror 2 systrar
Vad är det senaste du sa till din mamma?
aaa
Hur många ställen har du bott på ?
österskogsstigen här i stuvsta typ asnära här, fruängen, lilla ässingen, akalla, Vallentuna, & stuvsta
Vem i din familj stör du dig mest på?
mamma... haha
När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon?
turkiet typ


KOMPISAR:
När var du senast med nån kompis ?
idag ;)
Vem sov du hos senast av dina kompisar?
sandris <3.
Har du kysst nån kompis ?
JARRA
Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med ?
njeet
Vem känner dig bäst?
vettefan, säger typ allt allt till rebecka
Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du
gjorde det ?
nej fyfan, jag är snälll tjeeej
Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar ?
jaaa.. dom jag ogillade men gick i samma klass som i kungis..


VÅGAR DU:
Skrika åt dina föräldrar ?
bara mot mamma
Klä dig annorlunda ?
nej!
Vara dig själv ?
varför skulle jag vara någon annan?
Visa dig i bikini/badbyxor ?
nej, bara för typ nära vänner & folk jag inte känner
Pierca dig ?
bara på mig själv..
Ha sex på offentlig plats ?
klart som fan... eller inte
Vara omogen ?
eftersom det är min personlighet så jaa

Äta småkryp ?
om jag får nått för det såklart


DIVERSE:
När tuggade du tuggummi senast ?
idag!
När var du på semester senast ?
turkiet, en månad sen typ
Vilken färg har din tandborste?
köpte en idag! den är genomskinnlig
Är ditt hår tråkigt ?
det duger, ska inte klaga på mitt lilla hår, den har redan ett tufft liv..
Vem såg dig naken senast ?
hehe
Hur ofta duschar du?
varje dag ofc!
När ska du gå och lägga dig Ikväll ?
typ snart.. fast e inte trött så om en timme senast iallafall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0