hej!!

Skolan idag ägde arsle, haha. men ialla fall hade jag en asbra dag i skolan och efteråt åkte jag til mormor så shoppa vi galet mycket & åt tacos i liljeholmen! jag är jätteoträtt, men ska tvätta bort sminket och dricka te typ för jag är inte ett dugg trött men ska fan lägga mig tidit idag!
dagens shopping, världens bästa snällaste mormor betalade allt! så snääll!
3 par jeans, från gina, cubus & vila. 1 brun tshirt men ficka påå, svart linne, stickad/virkad klänning med bollar, assöt julklänning haha. svart & beigt linne som är ur snyggt veromoda, grå tshirt vila, svart tshirt gina, tjockgråtröja cubus, harems byxor cubus, 2 par mjukisbrallor från cubus, 2 par knäsockor från cubus och indiska. en halsduk från mq,  + tre trosor(!) & brun utan sol. haha LITE elelr vad..
dagens outfiiiiiiiiiiit! inspererad av JAKOB!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0