igårr

godmorgon, igår var en fullt upp dag och hände en pyttegrej på kvällen som gjorde mig skitledsen men det ordnar sig idag hoppas jag.
igår gick jag upp i tid men vart tvungen att tvätta bort allt smink och göra om för det blev för mycket, sen började jag om 10 minuter sp hann inte äta utan fick springa hela vägern och kom i tid in till provet där alla 1or redan satt... hha
sen så hade vi håltimme i 3 timmar, jag försökte äta av skolmaten  men den smakade förjävligt!  typ alla spelade pingis och jag rebecka och malin satt typ och kolla på. sen så satt alla och pratade om hockey och jag ditter asmobbad och kan lixom inte säga någontinge eftersom jag inte vet ett skit om hockey!! haha.....
efter skolan åkte jag och rebecka till stan och hon köpte två tröjor på zara sen åkte vi och köpte mc donalds och ben & jerry men rebecka åt typ allt för jag orkade typ inget. sen åkte vi runt med massa  bussar i spöregn och svinkallt( OBS jag hade bara t-shirt och ofodrad skinnjacka på mig!!)
sen hem och åt, sen så åkte vi till björkis och kollade på killarna i våran klass match! det var inte så pinsamt och jag såg den lilla fina där fast det gick inte så bra. haha. men jag var astrött och massa skit hela dagen + huvudvärk!
sen skrev jag såndär guld silver sak och skitmånga gillar men jag sskriver guld till alla för känner mig så elak annars.... lite pinsamt till dom i klassen och den jag är arg på ska  såklart gilla och jag vet inte om jag ska skriva.. haha.
men nåra skrev i chatteen och då blev jag jätteglad!! så sen somnade jag typ lite efter 12 för då dog internet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0