känns bra att gå i hockey / idrotts klass.

ny skola, ny klass. gick aaaas braaa! gick dit med rebecka va på lektion, sen ensam in i ett klassrum där jag kände ingen.. men det gick bra iallafall! heeh. sen så idrott så skulle jag och en tjej michelle gå upp och skriva massa så fick en vän iallafall, sen så skulle jag ha italenska så fråga typ en tjej vad hon hade och då hade hon inget så båda vi bytte tyska och så va jag med hon. ligger 6 veckor efter så det blir att plugga kan man säga... svenska i aulan och vi skulle hålla upp skyltar med ja eller nej och lära oss om studieteknik.
började 8.50 slutade 16.. fyfan mitt huvud gör ont </3
känns bra att gå i hockey / idrotts klass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0