markarbete/hopp träning

Det gick sjuukt bra, rikard var så jävla bra! Gucci var så sjukt duktig att jag hade svårt att fatta det! men jag var verkligen astrött eftersom jag la mig typ halv 4 inatt pga. mobilen.. haha. lyckades iallafall få tillbaks allt! :D

på träningen var vi 4 st, dom andra var verkligen asduktiga men jaaa... jag och gucci är kanske inte riktigt på deras nivå.. hehe. men det gick asbra iallafall! det var bommar, upphöjda bommar på böjt spår med 1 galoppsprång imellan mm. Gucci har nästan aldrig hoppat sånt, men hon lyssnade jättebra (fast jag red inte så jättebar idag..) och allt gick galant! längtar redan till nästa träning!

sen har jag varit på lyckås idag, skule kolla på ett ländtäcke och vinterjacka, men mamma vägrade köpa en jacka till mig, men det blev ett kort spö iallafall! eftersom alla mina spön går sönder.. Och nej jag slår inte min häst så hårt, hahah. det är dom i skåpet brevid som knäcker spöna när dom ska till sitt skåp, men det är bara bra för då får jag nya spön.. nej skoja det är nog inte deras fel igentligen ;)


Här är några bilder från idag!!
ush har jättedåliga skänklar över hindrerna och kutar med ryggen! ignorera det ;)
älskar dig, den finaste som någonsin satt sina hova på denna jord. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0