måste färga håret!!

haha typ älska min nya klass. hehe asså så jävla snygga all aär. men jaaaaja. Red idag eler först va jag i skolan, sen med rebeca, sen hem och käääka sen GUcci, duchen och nu sitter jag här och har pluggat TYSKA!
ahah är fan bra läste en grej på tyska på facebook och fattade allt. SKILLZ! har lixom översatt och skrivit alld de jag översatte utan lexikon eller nått. så jävla bäst jag är. sen ska jag plugga i skolan imorgon för jag ska äta frukost där! och imorgon åker jag till skolan i gympa kläder för jag pallar inte byta om eller.. jag vet inte. jag har typ vanliga kläder på gympan typ jeans leggings och tröja.
och haha jag lyssnar på carola och har gjort det hela tiden när jag pluggar. perfekt pluggmusik seriöst!
puss heiiida

sist jag färgade håret, innan turkiet presic. smart.... men måste färga igen snart är jag fan blond!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0