pumpatävling

sitte roch lyssnar på chris brown som är bäst. haha sorry lille  bieber men jag har kommit över dej! hhaha.
iallefall, efter skolan åkte jag buss med robban och hans kompis som typ bara hade bott i sverige i ett år och han pratade så jävla kul svenska att jag höll på att dö av garv.
sen till stallet, red och mötte bästa kaleria vi red i en timme och 45 minuter och pratade om allt. kaleria är så jävla söt! vi kanske ska gå på bio och nått nån gång! wiho! sen va moa i stallet så fick prata ännu mer!
btw.. jag och petra ska vara med på en pumpa tävling i skolan, asså kmr seriöst fö av garv! vi ska göra en pumpa.. hahahaha. kommer typ bara avra vi och 5 töntar till. haaaaaha.
Imorgon har jag prov klockan 10, sen komemr jag typ att ha håltimme tills halv 1... najs. sen ska jag och rebecka in till stan tor jag!
hejdåå! puss
jag är kär i min klass.
/ cnorrrre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0