sådär kul man har på kvällen!

ALLMÄNT

Hur lång är du ?
ca 1.70
Vad vill du bli när du bli stor?
inte längre.
Vad pluggar du ?
Gymnasiet
Har du långt hår ?
nej :'(
Vilken hårfärg har du ?
brunett/blondin
Sminkar du dig ?
Jaaaao, everyday almost
Vad har du för färg på dina underkläder just nu ?
Vit och murklbå
9. Har du kysst någon idag ?
no

FAMILJ:
Bor dina föräldrar ihop ?
jaaa
Vem är bäst, mamma eller pappa ?
vet inte verkligen
Hur många syskon har du ?
1, världens jobbigaste men bästa bror
Vad är det senaste du sa till din mamma?
kommer inte ihåg
Hur många ställen har du bott på ?
hornsgatan, farsta strand
Vem i din familj stör du dig mest på?
Min bror självklart
När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon?
längesen, nej men för ett tag sen.

KOMPISAR:
När var du senast med nån kompis ?
Förra lördagen :( har varit sjuk.
Vem sov du hos senast av dina kompisar?
fööör länge sen....
Har du kysst nån kompis ?
hahaha aa
Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med ?
nejje
Vem känner dig bäst?
Emmaa
Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du
gjorde det ?
Jag säger vad JAG tycker, men den kanske e fin på den men inte min smak.
Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar ?
nej, varför skulle ja

VÅGAR DU:
Skrika åt dina föräldrar ?
Jaa, 
Klä dig annorlunda ?
ibland så, men har oftast "vanlig" stil.
Vara dig själv ?
äre alltid, iaf med mina närmaste vänner
Visa dig i bikini/badbyxor ?
Jaa oftast
Pierca dig ?
Alltid.
Ha sex på offentlig plats ?
hahaha njae kanske inte.
Vara omogen ?
D är jag 99% av mitt liv
Äta småkryp ?
Nej fyfan va äckligt!

DIVERSE:
När tuggade du tuggummi senast ?
längesen :oo
När var du på semester senast ?
Slutet avv Juli,början på Augusti! Italien<3. 
Vilken färg har din tandborste?
Blå
Är ditt hår tråkigt ?
njaa, för kort annars gillar jare
Vem såg dig naken senast ?
jag själv
Hur ofta duschar du?
Varje dag jag varit i stallet, men aa varje/varannan dag!
När ska du gå och lägga dig Ikväll ?
Snaart, men har studiiiiedag imorgn!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0