shoppa liteeeee

Hejhej! idag va jag i stan med bästa minna, vaknade typ 7 för jag hade glömt att stänga av larmet... men det va så soligt att jag sov typ bara i tio minuter till. sen skyndade jag mig till bussen och minna missade sin buss så vi missade det första tåget..
sen va vi runt i alla affärer runt plattan.. alla h&m, alla alla affärer! Och vi köpte äckliga tacos chips till lunch på ö b. Jag handlade mååånga underkläder & två skjortor med luvor på! + att jag köpte en trådtröja på bikbok! och minna handlade samma grejer! sen satt vi och lyssna på han som alltid sjunger och spelar gitar rutanför the body shop och det va asmysigt..
Ska till stallet snart, rider i ridhuset och sen har vi fodring halv 9 sen ska jag hem och myysa.
OCH INTE ÄR MAN BJUDEN PÅ NÅTT JÄVLA HALLOWEENFEST HELLER.
LÄS MINNAS BLOGG !
den äger <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0