söndag

minna kom till mig, buseee. sen så gick vi till coop, jag skulle köpa block till skolan men vi började ta kort bland chipsen och hittade en sjukt ful mössa som jag gick runt med... haha. sen så satte vi oss och hämtade en stol som vi bärde över hela coop och satte där det fanns en typ bänk och vi tappde våra tacos chips.. haha så kul. personalen kollade inte direkt lite snett på oss.. haha...
Sen satt vi där och "pluggade" en ganska typiskt oss sak, men så knasigt tyckte vi inte att det var, men alla som gick förbi verkade tycka vi va helt störda...
sen regnade det som fan, så vi orkade inte gå hela vägen hem till mig så vi gick och knacka på i felix källare där max låg, han släppte in oss och så skulle vi gömma oss för felix! busiga. Vi fick cola där, mums. va fan hemma hos dom 24/7 förut, men det va typ skitlänge sen jag var där sist innan idag!
sen skussa minnas pappa hem mig och ska typ tvätta bort sminket och sen sova!
PUSS/CORNELIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0