utruuustningen

vi kan börja med min hjälm, en charles owen wellington classic.. en hopp hjälm om man ska avra petig. exakt samma som whitaker hjälmen fast utan whitaker!
+ har en plasthjälm med ventilation från horselife & en annan sammetshjälm från nått märke som just nu bara ligger hemma.

ridstövlarna jag har. dom jag tränar och tävlar med är ett par svarta Bocaj!
& har ridskor m. chaps från hööks, fast använder aldrig chaps. men rider typ alltid med skorna. & så har jag vinterstövlar från Mountain horse med massa fluff i som jag använder på vintern när det är kallt! har fodrade chaps och fodrade vinterskor också. ? att jag har mina gammla korta lädrstövlar som också är från mountainhorse!

ridvästen jag har är en charles owen för barn.. den passar inte och är lite för liten. så den ska säljas och istället ska jag köpa en vanlig race safe som sitter som en smäck på mig. har lånat sån på hoppträningarna. fast alla ser typ ut som skalbaggar med dom västarna.

så kan lägga upp mer sen, men det här är väl min utrustning som man lixom typ alltid har eller vad man säger.
/cornelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0