2 biztro

på biztro var jag skötare i 5 år.. plus att jag var i stallet hela tiden flera år innan men han hade redan 3 skötare. jag stog i kö länge och tillslut fick vi bli 4 skötare. det var lääänge sen, men klart jag kommer ihåg. världens bästa, jag har lärt mig sjukt mycket av honom.. att parera och sitta kvar i bocksprång att få honom att jobba och gå i rätt form.. osv..osv.. red honom nästan hela terminen 2009-2010, sen bytte jag grupp och fick inte rida honom för ridläraren tyckte jag var alldelles för stor. saknar honom så att det gör ont.. önskar att jag hade haft både han och Gucci..  man kan ju alltid hoppas att det någon dag, någon gång, inträffar.. ♥
Sista gången jag fick sitta på världens finaste ponnys rygg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0