3 andra

2009
Mr. Bean, tomtehoppningen och vi vann! älskar bilden här över den är så myyysig tycker jag..
Jag och ronja som smurfar, vi kom 4a.. Muffin som jag sitter på kastade sig ut från bananlite. hehe. minneeeeenn!

2010
jag och Alaska, han var typ den första större hästen jag red, någonsin! hade nästan bara suttit på B & C ponnier innan det där!
jag & Flingan på hoppkurs.
...& på terrängbanan, ninjaaaaaa!
Haha jag och Adette flyyyyger över ett jättehögt terränghinder!
de va väll de, har nästan inga ridbilder på mig.. och nu för tiden rider jag ju nästan bara Gucci, så det blir lite svårare att rida andra hästar, det tar lite längre tid för mig att ställa om.. märkte det när jag var på trosa.. tog 2 lektioner innan jag kom på Lotta, som typ e deras svåraste (men bästa) ponni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0