från 2 a september, tidsinställt ;)

Nämn något som gjorde dig glad igår: Oskar Linnros, att vi fick åkbilljetter av Ebba!! och att jag fick sitta på en snygg killer axlar.
Vad gjorde du kl 08 i morse? typ åt frukost
Det sista du sa högt? wtf eller fuck yeah (som jag säger varannan sekund..)
Det senaste någon sa till dig: godnatt gumman
Vad har du druckit idag? Ben 10 läsk, cola, vatten, te
Vad var det senaste du åt? en gooooodis!
Vad var det senaste du köpte? godis (a)
Godaste glassmaken? polka & lakris
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? maw, nej eller jo typ
Sover du tungt? beror på ibland, ibland inte
Drömmer du mardrömmar? mja, fast jag blir aldrig rädd på riktigt
Favoritlåt just nu? justin biebers cover på trust issues
Vad ser du om du tittar till höger? hårspray, & min aloe wera blomma
Vad gör dig glad just nu? att jag åker till turkiet och förmodlingen är på planet om 16,5 timmar
Vad ska du göra härnäst? lägga mig och sova
Höger el vänsterhänt? jag gör allt med båda händerna, kan skriva med båda och så.. men det går lättare och blir lite finare med höger.
Humör just nu? trött & lite irriterad
Kläder just nu? tshirt...... & filt
Hur många kuddar sover du med? tre + 2 runda & 1 stor och en kuddgosedjur
Morgon eller nattmänniska? typ inget, jag är alltid trött förutom när jag är pigg
Vad är viktigast för dig? familjen kommer lätt först, mina djur gucci, sen vänner. ÄKTA vänner.
Är du kittlig? nepp inte ett dugg, bara pappa kan kittla mig
Stjärntecken? tvilling
Äckligaste insekten? sånadär stora skalbaggar.. eller alla skalbaggar är sjukt äckliga
Vad längtar du mest efter just nu? att komma till turkiet och bli pepparkaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0