fridaay, fridaaay

hejsan!
ska snart till stallet. har varit i skolan, frisörskit hela dagen! BTW kanske jag ska vara med i sofies klass en dag! hihi!
när jag skulle hem gick jag med oskar johannes och typ deras kompisar, åkte tåg, träffa amanda. sen satte vi oss på Ica då kom Geron och Robin! yeey mina gullisar fyfan vad hemskt det är att inte sitta på ica varje dag med dom.. som jag gjorde asofta förut.. buhu. saknar kungis så mcket att jag döör! är iallafall hemma nu och ska snart till stallet. sen duscha och de, får se om jag ska träffa en person ikväll.. om jag hinner.. imrgon ska jag upp tidigt och rida, sen mot pappa & arlanda.. turkiet here familjen thörnvall kommer! puss hej <3

kommer sakna dig min finaaa älskling♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0