godmorgon i regnet..

godmorgon godmorgon! jag börjar halv 12 idag, så de ä rätt så chill! slutar kvart i 2 och då ska jag typ till sofie för vi jag ska köpa en biljett till sandra!
sen ska jag till Gucci, och om det går så rider jag ut med någon annars rider jag på ridbanan i guess! :)
*
DAGENS KLÄDER: jeans leggings tshirt kofta skinnjacka halsduk & vantar
DAGENS FRISYR: vet ej, rufs..
DAGENS SMINK: puder masckara kajal ögonbryn
DAGENS VILL HA: nya kläder!
DAGENS KREATIVITET: ?
DAGENS PLANER: skola sofi häst sova
DAGENS JOBBIGA: kanske kommer träffa personen jag inte vill träffa
DAGENS ROLIGASTE: får seeeeeeee
DAGENS TRÅKIGASTE: regn
DAGENS HUMÖR: invalid
DAGENS SJUKA: än så länge.. mina kläder
DAGENS LÄNGTAN: till att börja träna gucci
DAGENS FUNDERING: Varför svarar jag innan jag tänker så allt blir fel..
DAGENS BEROENDE: telifoonen
DAGENS MUSIK: har du tänkt på din egen begravning-oskar linnros&daniel adams ray
DAGENS MÅSTEN: shoppa...
DAGENS VÄDER: regn
DAGENS ORD: HOOOOST HOOST

dagens ansikte: tagen typ NU
/ Cornelia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0