hejheeej

aa vakeade up in the morning.. skulle fixa ögonbrynen dom blev skit tillslut.. men orkade inte bry mig.
sen så kläder som va varma.. äta lite, på med halsduk & skinnjacka & converse.
sen fick jag skuss till stuvsta av mamma sen tåg gick upp och in till lektionen. vi skulle föna först.. ganska lätt.
sen klippa... gick bra men fittläraren gör mig galen.. alltså hon e så sjukt jobbig och tjatar som fan och typ klipper hela dockan innan jag ens får prova fast jag redan vet vad jag ska göra.. INGEN kan säga att jag har fel för hon är sjukt sepä...
sen slutade vi tagga ner till coop och köpte ett halvt kilo godis! som jag typ never komeer äta upp...
missa 2 bussar med flit för att vänta på att sandra skulle ringa eller svara! sen så tog jag bussen till tunnelbanan och sen hem till sandrusen! vi pratade..
haha alltså vi har så störda konverastioner när vi umgås... menmen. vi kolla typ på folk från idol osv. massa sånt på datan sen fick jag mat av hennes undrbaar familj! mehe..
prata om det där viktiga.. haha.. :D
sen hem bussen skulle komma om 30 minuter så kjelle körde mig hem & sen till stallet. hann bara mocka, stackars ponny.
sen hem fixa åt kaninerna. sen duscha och nu ska jag äta banan och fixa naglarna! :* xoxo cnorre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0