HOPPTRÄNADE IDAG

idag när jag kom till stallet kom jag lite spontant på att vara med på hoppträningen, så skrev upp mig & sen vare bara att pyssla med gurra.
klippte hovskägget, och sen skulle jag börja med manen.......
ÅH JÖSSSES blev typ 2 cm där bak... suck, jag suger arsle på att fixa manen, sist blev det asbra men inte idag... :'(
aja det växer ut väldigt fort iallafall, om 2 veckor är det nog lagom långt igen typ.

HOPPTRÄNINGEN gick super för att vara oss, hon rev ett hinder med magen. annars var hon jätteduktig! lite tuggummi, men hon lyssnade bättre och jag fick igenom henne till slut. hon hoppade konon och fick riktigt fina språng. dock blev hon (&jag) loj på sista hindret så blev lite knaz. och hon hoppar ju allt även om hon typ skrittar fram, och jag orkade inte driva så blev ett älg hopp, sen hoppade jag igen, och då blev det ett jävla långt och högt språng! höjden var verkligen inte fokus efter som hon "presic" är igångsatt. har bara ridit dressyr 3 pass, och inte hoppat efter sommarlovet. (fast jag har ridit ut osv, i 7 veckor..) har tyvär inga bilder :(

dagen började... sämst... och slutade bäääst! äter nu flingor så att jag kan lägga mig och jag ringde nyss oskar men han va visst sjuk. opppsie,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0